Bana göre bir blogu popüler yapan faktörlerden biri de tasarımı yani teması.Elbette bir blogda en önemli öğe o blogun içeriğidir ancak dikkat çekici bir tasarıma sahip ve orjinal temalar kullanan bloglar her zaman bir adım öndedir diye düşnüyorum.
 
Bir süredir bu yazıyı hazırlamak için o blog senin bu blog benim dolaşıyorum.Baktım işin içinden çıkamıyorum çeşitli platformlarda insanlardan önerilerde bulunarak bana yardımcı olmalarını istedim.Sonunda tasarmımıyla dikkat çeken ve orjinal bir temaya sahip blogların listesini 5’e kadar indirip bu yazıyı oluşturdum.Bakalım siz de benim gibi bu blog tasarımlarını beğenecekmisiniz?
 

Kelimeler Benim

 
Kelimeler Benim
 
Kişisel bir blog olan kelimelerbenim.com Blogger alt yapısı kullanılarak oluşturulmuş en iyi tasarıma sahip Türkçe bloglardan biri hatta birincisi diyebilirim.Blog Hocam’ın tasarımını yaparken esinlendiğim bir blog olduğunu daha önce belirtmiştim zaten.Aslında Kelimeler Benim’in temasının orjinali Fresh Pick isimli bir tema ancak o kadar yerinde ve güzel değişiklikler yapılmış ki bambaşka bir tema haline gelmiş.
 

Mahlukat

 
Mahlukat
 
Wordpress alt yapısı kullanılan mahlukat.net ilk bakışta Microsft Türkiye’nin blogunuhatırlatsa da bence bu listeye girmeyi hakedecek orjinal ve dikkat çekici bir tasarıma sahip.
 

Emrah Kara

 
Emrah Kara
 
Wordpress alt yapısı kullanılan bir blog olan emrahkara.net, kişisel bir blog temasına verilebilecek en güzel örneklerden.
 

Spaksu Blog

 
Spaksu
 
2007 yılından beri online olan ve sürekli tasarımını geliştiren bir blog olan spaksu.com da Wordpress altyapısı kullanıyor.Özellikle kendine has header ve footer tasarımıyla dikkatimi çekem bloglardan biri.Detaylar için de oldukça uğraşılmış ve güzel bir renk uyumu yakalanmış.
 

Egonomik

 
Egonomik
 
Bir başka Wordpress blog olan egonomik.com’un tasarımı aslında çok hoşuma gitmedi.Her taraftan bir özellik fışkırması bana biraz fazla geliyor.Ama konumuz tasarmıyla fark yaratan ve orjinal temalı bloglarsa Egonomik’i listeye eklememek haksızlık olurdu.
 
Yorum Yazacakların Dikkatine!
 
Listedeki  blogların tasarımları hakkında veya genel olarak bir blog tasarımının nasıl olması gerektiği ile ilgili yorumlara açığım.Ancak biliyorum ki bazı fırsatçılar buraya kendi adreslerini yazmak isteyecekler.Sözüm onlara.Zahmet edip link yazmayın, silinecek.Anlayışınız için teşekkür ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder